Reklamace se řídí Občanským zákoníkem. Uplatňujte do 24hod od převzetí zásilky, vždy emailem na adresu josefina.hanusu@klia.cz.
Jak postupovat když...
je přijaté zboží poškozené
- při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte. Sepsaný protokol nám odešlete na výše uvedený email.
- je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti a zašlete fotografie na josefina.hanusu@klia.cz . Následně poradíme, jak dále postupovat.
zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
- prosíme, napište podrobnosti na josefina.hanusu@klia.cz , rádi vám tuto nepříjemnost pomůžeme vyřešit