•  

Nejčastější dotazy

Objednávka:

Jaká je dodací doba objednávky?

Objednávky expedujeme z našeho skladu v Praze co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do jednoho až dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím emailu, či telefonicky. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.

Jak můžu změnit či stornovat objednávku?

Pokud si přejete jakkoliv změnit objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu a sdělte jí číslo objednávky, kterou si přejete změnit či stornovat a jakou změnu chcete provést. Číslo objednávky najdete v emailu s potvrzení objednávky.

Mohu nakupovat bez registrace?

Poskytujeme velkoobchodní prodej, k nákupu je nutná registrace s uvedením vašeho IČ čísla.
Jak probíhá registrace?

Pro zaregistrování nového zákazníka, je potřeba splnit tyto podmínky:

  • doložit oprávnění k podnikání (ŽL, Koncesní listina nebo jiné oprávnění)
  • průkaz totožnosti oprávněné osoby zákazníka - k nahlédnutí pro ověření
  • podpisem potvrdit souhlas s obchodními podmínkami společnosti KLIA Prahal s.r.o.
  • registrace bude úspěšně dokončena písemným potvrzením

Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena poškozená zásilka?

Hned kontaktujte náš zákaznický servis, detailní instrukce naleznete zde

Mohu zboží objednat telefonicky?

Objednávky přijímáme pouze elektoronicky přes eshop.

Do jakých států zboží doručujete?

Aktuální seznam států, kam doručujeme objednávky, včetně způsob doručení a plateb, naleznete zde

Zboží:

Jak zjistím dostupnost vyprodané varianty?
Zašlete nám emailem dotaz na naší zákaznickou podporu. Prověříme zda se dané zboží nenachází na některé z našich
poboček a budeme vás informovat.
Proč má zboží na monitoru jinou barvu, než mi ve skutečnosti přišla?
Při zpracování fotografií zboží se snažíme o co nejvěrnější zachycení barev. Každý monitor nebo displej ale může výslednou fotografii zobrazit jinak. Proto barvu zboží i popisujeme
Je možné si zboží prohlédnout?
Ano všechno naše zboží máme fyzicky vystavené v naší velkoobchodní prodejně KLIA Praha.
Co mám dělat, když nemohu nalez zboží které jsem zde dříve koupil/a a mám o něj znovu zájem?

Zašlete nám emailem dotaz na naší zákaznickou podporu. Prověříme zda se dané zboží nenachází na některé z našich poboček a budeme vás informovat. Případně nabídneme alternativy.
Co když výběr zboží musím přerušit? Nesmaže se mi výběr v košíku?

Obsah košíku zůstává uložen a je dostupný po přihlášení.
Jak mohu stornovat odeslanou objednávku?

Odeslanou objednávku prosím strornujte vždy písemně na email josefina.hanusu@klia.cz . A to nejpozději do 24h od odeslání obj.

Platba:

Jak dlouhou dobu mám na uhrazení objednávky, při zvolení platby převodem?

Vaši platbu očekáváme do 5ti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat e-mailem s upozorněním na neuhrazenou zálohovou fakturu. V případě neuhrazení do 5ti dnů od odelsání upozornění, bude objednávka stornována.
Je možné zboží vyzvednout na prodejně a zaplatit na místě?

Ano lze.
Lze objednané zboží zaplatit a poté nechat vyzvednout na prodejně jinou osobou?

Ano, je to možné. Osoba, která bude vyzvedávat objednávku, musí uvést jméno objednávajícího a číslo faktury, aby nedošlo k předání neoprávněné osobě.

Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena poškozená zásilka?

Hned kontaktujte náš zákaznický servis, detailní instrukce naleznete zde proklik na reklamační řád